Arkadaşlar 30 haftalık gebe yim kanama başladı ama sü.rekli.değil şu An hastaneye yatırdılar ciğer geliştirici vurdular nolur dua edin 14 sene sonra tüp bebek ile hamile kaldım gece kanaman çoğalır ise alırız bebeği dediler ama kanama çoğalmadı şimdilik leke şeklinde böyle olup bebeği normal zamanda doğan oldumu