Glc1503 Arkadaşlar 6. Haftamdayım dünden beri aşırı derecede geniz akıntısı ve balgamdan dolayı mide bulantısı yaşıyorum. Kaç defa kustum artık sayamıyorum. Yemek yiyemiyorum, bu durumu yaşayan var mı aranızda varsa nasıl bir çözüm buldunuz?
Minnosizmmm Glc1503 canım bende aşırı hapşırmaya başlamıştım sabah uyanınca arka arkaya 7 8 kere oluyordu gün içinde 30 ü geçiyordu korktum bende sonra öğrendim bazen hamilelikler alerjileri tetikliyormus bende de geniz akıntısı oluyor ama ondan midem bulanmıyor ikindi saatlerinde oluyor yarim limonu yemeye çalış bide ben azıcık kabuğundan yiyip su içiyorum iyi geliyor bende henüz yeniyim 5+6 olduk bugün bulantim erken başladı
Dvrmsdaouz Glc1503 imkanın varsa denize gir hemrn gider ben 37+4üm sinüslerim hiç durmaz yaz kış ben çektim doğuma az kaldı diye giremiyorum sen gir kurusun
Ozican Glc1503 ben yaşadım hemse iki kez yaptığımı söyleyeyim doktorda bana bunu söylemişti.Tükür dedi.Poşeti al yanına geldikçe tükür yutma balgamı.Ben sokakta poşetle gezip tükürdüğümü bilirim 😒😒😒😒
Glc1503 Dvrmsdaouz tuzlu su çekiyorum sabah ve akşam burnuma. O biraz rahatlatıyor. Ama iş yerinde çok zor durumda kalıyorum.