selam kızlar 32 haftalık ikizlerime hamileyim haftalık rutin kontrolüme geldim doktorum kasılma olduğunu anladı ntsye girdim sancım ve kasılmalarım çıkdı bu gece hastanede yatıcaksın dedi ciğer geliştirici ve kasılmalarımı durdurmak için iğne yaptılar serum veriyorlar rica etsem bize dua edermisiniz müminin mümine yaptığı dua kabul olur şimdiden teşekkür ederim Rabbim herkeze hayırlı doğumlar nasip eylesin