39 haftalıgiz karnımda kasilmalar oluyor sürekli ve belimden kalcama kasiğıma karnıma vuran değişik türde bir ağrı var sanki böyle büyük tuvaletini yapamazsınız ağrı olur ya öyle ve karnım acayip sert acaba doğum baslangicimi yoksa yalancı sancılardanmidir ne yapmam lazım eşim nöbette ona desemmi izin alıp gelecek dersem patronuda acayip cins adam laf söyleyip duruyor bos yerede laf isitsin istemiyorum acaba doğum sancisimi vuruyor bana