Emelimsi Kızlar sizce hangisi? Ada yı beğenen yok ama nedense içimden Ada koymak çok geçiyor yanına da bunlar buldum.. sizce hangisi.. fikirleriniz çok önemli benim için
deletedmom01 Emelimsi sadece Ada çok guzel 😊 Bizde defne koycaz ama defnenaz yada Defne Ada dusunuyorum ama defne ada pek iyi durmuyor. 😕 Ada tek basina cok guzel😊
Emelimsi deletedmom01 defne ada bence çok güzel 🙂 defe çevremizde yakın bir akadaşımız koydu oyuzden elemiştik biz, ama defne ada yı şuan listeme yaZdım ben 🙂 sizde düşünün derim🙂
deletedmom01 Emelimsi evet çok güzel aslinda 😊 Defne Ada'yi bende dusunuyorum bakalim cok hos isimler 😊