Mryy_bstg_akkyn Arkadaşlar ikizlere hamileyim 31+3 haftalık suyum geldi.Şuan hastanedeyim dr bebeklerin gelişimine bakacak.Daha önce bu haftalarda erken Doğum yapan var mı?😔😔
lilamom Mryy_bstg_akkyn ben bilmiyorum yapmadim ama etrafimda yapan cok canim 28 den sonra ozellikle ikizlerde
Damlacannn Mryy_bstg_akkyn benim arkadaşım 30. haftada doğum yaptı ikizdi. şimdi 2 yaşına girdiler ve çok sağlıklilar:) artık tıp ilerledi hiç merak etmeyin belki b8raz karniniz da değil de kuvez de kalırlar :) moralinizi yuksek tutun lütfen allah buyuk
lilamom Mryy_bstg_akkyn insallah icinizi ferah tutun artik 26 dan sonra doganlar sorunsuz hallediliyor sadece biraz fazla kuvezde kalirlar o kadar merak etme annesi☺️ Allah kucagina almayi nasip etsin saglikla kendine uzme
Mryy_bstg_akkyn Damlacannn inşaallah allah arkadaşınızın çocuklarına da uzuun ömürler versin çok teşekkür ederim 🙏🏻