Suleguless Sohretkural inşallah Rabbim kısa zamanda nasip eder, Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲🏻
Suleguless Sohretkural ben 6 gün önce yapmıştım adetimden silik çıkmıştı şimdi 15 haftalığım. Kişiden kişiye değişebilir ama
Sohretkural Suleguless amin canım insallah 🙏 size de rabbim sap Salim kucağınıza almayı nasip etsin insallah
Damla01 Sohretkural 30 gunden heaaplamisti doktor gecikme yok dedi. Benim duzensizdi ama normalinde 26-27. Gunde olmam gerekti. 3-4 gunluktu gecikmem.
Simya34 Sohretkural canım bende 6 gün kala yaptım,negatif ti,hem erken gebelik testi ile hem ucuz test ile.Ama belirtiler yaşıyorum ,Pazartesi regl olmam lazım,kaldı 2 gün,bakalım hayırlısı
Deletedmom0032 Sohretkural ben erken gebelik testi yapmıştım çok silik çıkmıştı 6 gün kala. İtibar etmedim ama silik olduğu için. 2 gün sonra normal test ile yaptım orda çıktı bşdaha. Yine kan vermedim. Adete birgün kala yaptım saniyeler için koyu oldu. Kan verdim gebeymişim şimdi 10+1 olduk
Selverbusra Sohretkural ben iki gün varken yapmıştım doğru çıktı o döllenmeyle alakalı eğer geç döllendiyse geç çıkar , beş lira bişey al iki üç tane iki gün arayla yap 😌