Ben bende bugün 21+6yım ve iki gündür birer kere olmak ğzere benimde oldu ama ben en son doktora gittiğimde 10 gün önce falan doktorum krampların başladımı diye sormuştu bende başlamadığını söylemiştim. O yüzden şuan heralde doktorun bahsettiği o kram şeklindeki şeylerdir diye düşünüyorum 16sında randevum var tekrar o zaman sormayı düşünüyorum.