Nur5541 Çocuk ters dönmemiş dedi makattan doğacak dedi doktor bu durumda olanlar varmı yoksa döner mi bazı arkadaşlar dönmeyince normal Doğum olmuyor diyolar direk sezaryana alıyorlar felan dediler bileğilerinize talibim 🤭🤭
Mimi123 Nur5541 32. Haftada kesin bişey söylemek için daha erken değil mi ? Son anda dönen bebeklerde var. 36. Haftamdayım benim bebeğimde yan yatıyor hala bi dönme belirtisi yok doktor son ana kadar bekleyeceğimizi söyledi
Matmazell Nur5541 canım pek bilmiyorum ama 35-36ya kadar dönme olabiliyomuş gerçi yeri daraldığı için dönmeyedebilir tabi bilemiyorm postun yukarda kalsn diye yazdm
Nur5541 Serapasena Peki böyle bişey dedimi doktorun canım makattan doğacak felan hiç döner felan da demedi direk öyle söyledi 😒
Nur5541 Mimi123 işte banada bişey demedi makattan doğacak dedi nasıl yani dedim oda yani popo kısmından doğacak dedi döner filanda demeyince bir kaç kişide bunları söyleyince kafama takıldı 😣
iremasanceylan Nur5541 Bu konuyu ben de merak ediyordum yeni dogum yapmis yengeme sordum benimki son haftada donmustu dedi.Doktorunuz neden bu kadar net konusmus?Ozel hastaneye mi gidiyorsunuz belki de sezaryen yapmak icin bahane ariyordur😄
[silindi] Nur5541 döner döner korkma bana da aynısını dedi 32hafta boyunca bir kez bile makattan başka pozisyon almamıştı https://spinningbabies.com/learn-more/baby-positions/breech/ bu egzersizle döndü
Nur5541 iremasanceylan yok canım devlete gidiyorum vallaha bende anLamadım direk makattan doğacak dedi 😒
Sewqide Nur5541 benim bildigim cocuk 36. Haftalara kadar yeri oldugu muddetce surekli donuyor benm bebegim bi hafta bas asagi bi hafta makat durus duruyordu daha yeri oldugu muddetce donecek bebek doktor nie boyle telasa veriyor seni hayret simdiden sezeryan yolu falan mi yapiyor acaba
Nur5541 Sewqide bende anlamadım gitti 😣 bide sordum çevremde bi kaç kişiye hepsi sezaryan olursun felan diyince korku saldı içime 😶
Elifgcr Nur5541 eğer suyunda falan azalma yoksa herhangi bir sıkıntı bulunmuyorsa 37 ye kadar bekliyolar hala dönmediyse gün veriyokar diye biliyorum bende 33 teyim 31 de gttiğimde daha dönmemişti
Sewqide Nur5541 icini ferah tut canim döner inş daha vakti var ha oldu dönmedi gercekten diyelim olumlu sezeryan hikayesi okudum birsuru saglikla kavusalimda gerisi onemli degil 🤲
yigitalptb Nur5541 dönmezse sezaryen sağlıklı olan. Asıl makat normal doğum çok tehlikeli. Korkma o yüzden Allah hayırlısını versin 😊
ilknurdnc68 bende bugun hastaneye gittim 33 haftalıgm bebegn ters duruyor dedi dogum pozisyonu almazsa sezeryan olcaksın dedi korktum dogrusu
Nur5541 ilknurdnc68 banada sezaryan olacaksın demedi ama sorduğum herkes aynı şeyi söylüyordu burda biraz rahatladım ama beklemedeyim Allah’ın izniyle birşey olmaz inşallah canım sende sıkma canını 🥰
Nur5541 iremasanceylan zaten buna geçici olarak gittim canım memlekette Doğum yapıcam orda da artık iyi bi doktor denk gelirse inşallah