Denizinannesi1 Hanımlar hamilelikte genital bölge temizliği için en Uygun yöntem hangisi bide bu Bim'de bulunan derby lady jilet kullanip memnun kalan oldumu 🤔🤔
Kengergly Ben Venüs beş bıçaklı kullanıyorum bakmadan bile temizleyebiliyorum baya da kullanılıyor fiyatı 40 lira sanırım
sevgitekes Denizinannesi1 bimdeki ağda bantlarını küçük küçük kes öyle ağrısı az ve kolay oluyo en son bayramda almıştım gozle görülür yeni çıktı en iyisi ağda tüy dökücü denemistim hiçbir ise yaramıyor kökten de almiyo
MerveKrmz noluyo jiletle temizce alinca? belki her ay agdaya gitmeye durumlari yok insanlarin?! iy miy demeler ne iticisiniz ya. ben venus jel bantli kullaniyorum gayette temiz oluyo hic iy lik bi durum yok. agda temiz evet ama doktorun onermedigini kasilmalara yol actigini hic duymadiniz sanirim? son ay da oneriyo doktorlar dogumda temiz olmasi acisindan onun disinda surekli agda erken doguma bile sebebiyet verebiliyomus.
Aybuk MerveKrmz ağzına sağlık herkesin yöntemi kendisine güzel noluyor başkasını yargılayınca acaba 🙄
Pelin86 MerveKrmz hsklisin canim agdayi ben yapamiyorum becerim yok malesefki kuaföre gidiyorum 3hafta bir ,50tl veriyorum temizlik yönünden rahat ama bazen parayi verirken içimin ciz ettiginide bilirim . bazi yerler daha yüksekte aliyormuş bulupta veremeyen yada utanan insanlar var tabikide 😥
Kymet08 MerveKrmz ilk gebeliğimde baştan sona ağda yaptırdım. Oğlum 40 hafta oldu çıkmadı 😁 şimdi ikinci bebeğime hamileyim ve yine ağda yaptırıyorum korkulcak birşey yok 😊
Melisayenerli MerveKrmz helal olsun kız iyi dedin salak salak konusuyolar işte ıy mıy diye kendini bilmezler
Dilekulgtt Denizinannesi1 ben gilette venus kullaniyorum mecbur. agda yapamiyorum kuaforede gitmek istemiyorum bisey olur diye yaptirmak istemiyorum acikcasi
Medinemedi Dilekulgtt ben yıllardır ağda cNım öuanda bir ayım kaldı yine ağda korkmadan ağdaya git bence
Dilekulgtt Denizinannesi1 bildigin jilet gbi cnm ama daha kolay yapiliyo diger jiletlere gore bide bayanlara ozel oldugu icin
Derryaa Denizinannesi1 en temizi ağda ön eden lazere gidiyordum hamile kalkmca ağdaya döndüm haftaya tekrar randevumu aldım 38 de tekrar gidecem
Aybuk Ben de ağdayı yapıştırdım resmen çekemedim lazer yaptırıyordum ve unutmusum resmen ağda yapmayı sonrasında koltuk altıma denedim lazerli incecik tüylerim mahvoldu bir hafta sürmeden sem sert cıktı maalesef ben de doğuma kadar jiletle idare etmeyi düşünüyorun son ay ağdaya giderim
Fasulyem22 Aybuk diğer yerlerini goremeyebilirsin ama koktuk altını eldivenle dene bence hem temiz oluyor hemde kökten almış oluyorsun
MerveKrmz Pelin86 ben yeni evliyken ve bekarken 70e yaptiriyodum hep kuzum baktim bulamadigim zamanlar oluyo döndüm jilete napiyim yani temizce aldiktan sonra bisey olmaz ki ben memnunum afedersin cok dagitmadiktan sonra temizce alabilir herkes🤗
Ask61 Bugün hemşireme danıştım yaptır hiç bişey olmaz ben de yaptırdım hep dedi, ağdaya gittim tüm vücut tertemiz oldu valla. Büyük kolaylık sağlıyor ama tabi herkesin kendi tercihi. Önce doktorunuza danışın derim..