Edayesilbas 1 haftadır mide bulantısı ve kasılma oluyo doktor herseyi normal doğum pozisyonu almıs dedi ama içimde sıkıntı var nedense 😐
Asenadgdvrn Edayesilbas bende bu gün 35+0 oldum 😭 midem bulanıyor kasılma oluyor kasıklarım da ara sıra ağrı oluyor 😬 yanlarım ağrıyor ☺️
Deryayilmazkahraman Edayesilbas bende bugün 35 haftalığim çok şükür böyle bı şikayetlerim yok ama normaldir bence kimin kontrol zamanı yakınsa o sorsun benim bidaha ki kontrolüm 10 temmuzda yoksa sorardm sizin için
Htc70 Edayesilbas benimde ayni sikayetlerim var soruyorum tam bi cevap alamiyorum.Sadcee duydugum gebeligin son aylarinda bu belirtiler normalmis.
Edayesilbas Asenadgdvrn Bi bilen cıksa keske doktor da sıkıntı yok normal diyo ama daha erken değil mi boyle belirtiler