Arkadaşlar bi sorum var 35. Haftadayım
ve şimdiden doğuma dair bazı belirtiler göruyorum karnımda cok aşagıda eğer olurda bu haftalarda doğum yaparsam cok rısklımi tecrubeli annelerden cevap beklıyorum lutfen
erken doğum yapmaktan ve bebegıme bi zarar gelmesinden korkuyorum ..