Ezgi2969 Sabahları sürekli tansiyonum düşüyor 27+5 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim bu tür şeyler yaşayan var mı sağlık ocağında ölçtürüyorum sürekli hastaneye gitmeli miyim
Gozde_ Ezgi2969 Canım aşırı düşük değilse doktorum tansiyon düşüklüğü sağlıklı gebeliğin işaretidir demişti ama git yine de doktora için rahat etsin hem kontrol edilmiş olursun inşallah bi sıkıntı çıkmaz 🙏☺
cansuece Ezgi2969 bendede oluyor.nefes zor alıyorum ve başımı ayakta tutamıyorum hemen gözümü kapatıp derin nefesler alıp uzanıp dinlenmem gerekiyor ki geçsin.sağlık ocağına gittim yarınki gün normaldi tansiyonum iyi dedi düşmesi.yüksek olmasın dikkat et tuzlu yeme dedi o kadar 😊
Ezgi2969 Gozde_ Beni zorluyor bu durum sabahları kahvaltı yapıyorum 2-3 saat öyle devam ediyor zorlukla hazırlıyorum ufak tefek şeyler inşallah bi problem yoktur
meltemleung Genelde hamilelikteyuksek tansiyondan korkuluyo.yemek ögunlerini sklastir cok ye demiyorum da elma muz ye ..bnmde tansiyonum dusuk olur bayginlik hissi gelir cok aç kalmamam gerekiyor ogunleri sklastr asiri bol ye demiyorum ogun aralarini uxun tutma ..elma yiyince kendime geliodum bn sende deneyebilirsin
Ezgi2969 BesteCanerKutluzolu decavit multivitamin kullanıyorum ama 3 aydır kullanıyorum bu problem 1 haftadır baş gösterdi
Senibekliyoruz Benim de tansiyonum sürekli düşüyor kaç kere fenalaştım, kontrolümde doktoruma söyledim yükselmesi kötü bizim için düşüyorsa sorun yok dedi 🙂 diyetisyene gidiyorum o da yemek aralarını sıkılaştırmanın söyledi aç kalmamam gerekiyormuş.
Selif Tansiyon yükseldiğinde nasıl hissedilir bilen var mı? Bazen bir anda kalbimde hızlı atma vücüdumda karıncalanma güç kaybı oluyor acaba tansiyonlamı alakalı diyorum🤔 kolumu kaldıramıcak düşecek gibi ağır hissediyorum o an
Gozde_ Ezgi2969 Bence bi git doktorunla görüş bi vitaminin düşükse o yüzden olabilir belki bu halsizlik yorgunluk hali tansiyonla alakalı değildir bakar duruma göre ilaç fln verir düzelirsin boşu boşuna çekme bu sıkıntıyı 🤗
NaimeYilmaz @Ezgi2969 Kaça düşüyorli? Benim kendimi bildim bileli 9-5 10-5tir tansıyonum yine öyle devam ediyor bol su ıcmek lazım.. Bulundugun haftalarda kansızlıkla beraber tansıyon dusuklugu goruluyor zaten yaygın olarak doktorun belki tahlıllerını tekrarlamanı ısteyeblr danıs ıstersen bana normal dıyor.