Daha 6 günlük bi anne oldum biraz uğraştırıcı ve yorucu bi süreçti ama yinede paşam kollarımda 😂
21.06 sabah 7.30 da yatış yapıldı hastaneye ve suniye başladılar kendi ağrım olmadığı için ama ne söyledikleri gibi bi ağrı geliyo nede başka bişi bildiğin hastanede göbek atıyodum arkadaşlarım ailem hep yanımdaydı saolsunlar hiç yalnız bırakmadı kimse ama düzenli kasılmalar olsada ağrı hissetmediğim için açılma olmadı bi türlü akşam 5 gibi doktorum geldi ilk suni serum bitti tabi 1cm açılmadan yukarı çıkamadık doktorum ertesi gün öğlene kadar bekleyebileceğimi ve şuana kadar senin burda ağrıdan kuvranman lazım normalde sen karşımda gülüyosun hala dedi😂 bnde doktorumda normal taraftarıyız tabi ama okadar suni bi işe yaramayınca en fazla öğlen dedi tabi açlık beni mahvetti diyebilirim bu arada 😂 bende okadar suni verildi sonuna kadar denemek istiyorum şansımı dedim ertesi sabah 6.30 da tekrar 2.suni serum başladılar ilk başda bi ufakdan tAmam dedim bu sefer ağrı geliyo olucak heralde diye serumun yarısı oldu nasıl bi vücuda sahipsem artık bütün ağrıyı emdi kasılma var ağrı yok 😂 ebeye dedim yeter tamam ağrı falan kalmadı bende yok gelmiyo alın beni sezeryana 😂🥳 veee mutlu son 22.06.19 11.25 oğlumu kucağıma aldım 👼 değişik bi doğum hikayesi oldu benim için allah sizlerede hayırlısını nasip etsin doğum bekleyen herkese bi avazda kurtulmayı isteyen herkesede nasip olur inşallah 🙏🏻 Sormak istediklerinizi cevaplaya bilirim 😇