Edasen evet gayet iyi dedi su kalan 2 haftada daha alır zaten bende alırmıyım artık belli olmaz son haftalar 9 ay boyunca almadım sırf bebek aldı kilo ben son ayımda alıyorum ve inanılmaz acıkma hissi var günde 4 öğünü geçiyor sadece yemek artı yoğurt meyve ne bulursam atıştırıyorum dahada ikimizde alırız gibi görünüyor 😅😅ama şansım son ayda alıyor olmam çünkü hepsi gidecek insallah bakalım ❣️