Arkadaşlar Merhaba,
Doktor ikili test sonucumun riskli çıktığını söyledi ve amniyosentez istedi. Amniyosentezin de düşük riski var.
24 yaşındayım. İlk gebeliğim ve eşimle akraba değiliz, kan uyuşmazlığı, ailede down sendrom, sigara, alkol vs hiçbir şey yokken bu risk niye yüksek çıktı bilmiyorum.
Ultrasonda herhangi bir sıkıntı yok, bebeğin gelişimi ve ense kalınlığı gayet normal ve burun kemiği mevcut.
Sonuçlarımı paylaşıyorum bilen arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.
Şimdiden teşekkürler..
https://i.hizliresim.com/YdlAaE.jpg