Selam Canlar öncelikle dualarınızı bekliyorum. Rahmim kalp şeklindeymiş daha önce de yazmıştım bunu sağlıklı gebelikler oluyormuş ama düşük tehlikesi de yüksek 8+5 teyiz ve dün kanamam oldu daha sonra ara ara devam etti.İçerde kanama var denildi. Neyse çok uzatıp sıkmak istemiyorum doktor duphaston diye bir ilaç verdi. Genelde adet düzenleyeci olarak kullanıyormuş kullanan var mı acaba?