Merhabalar kızlar, son kontrolümüzde çatı muayenesine girdim. Normal doğum istiyordum tabii ki ama rahim duvarım yumuşak fakat çatım çok da geniş değilmiş. Bebeğimin boynunda sa kordon var. Herhangi bir zararı olmaz kızına fakat normal doğumda bizi riske atabilir. Bi hafta daha bekleyelim eğer açılırsa normal doğumu bekleriz yoksa yine ısrar edersen bekleriz fakat sezeryan doğum daha iyi olur şu durumda dedi. Artık hayırlısı ne ise yavrum için o olsun istiyorum. İyice strese girdim :/