koomikbiranne0507 korkma hic bi zorlugu yok agrin olacak sizi olacak ama abartacak kadar olmaz hamsireler dogumdan bi kac saat sonra kaldirip yurutuyo onlar yuruttukten sonra sende oturma yurumeye calis devamli yuru yat dinlen sonra yine yuru bol bol su ic sivi tuket gazin cikana kadar biraz zorlanirsin ama sonrasinda rahatlarsin yurumek cok cok iyi geliyo bunu unutma ilk baslarda tam duz yuruyemiyceksin ama elinden geldigi kadar kendini duzeltim yurumeye calis ameliyat yerin acilacakmis gibi hissedebilirsin 😊ama acilmaz korkma baska da bisey yok ilk etapta bebegini bol bol sik sik emzirki sutun gelsin sezeryanda biraz zor gelebiliyo bekleme 1 saat olsun 2 saat olsun diye her dakka gerekirse emzir ilk bi kac gun sonrasinda duzene sokarsin aklina bisey takilabilirsen sorabilirsin