Leyla_Alexandra Kızlar büğün kahverengi akıntım geldi doktora gittim kese oluşmuş ama bebek daha oluşmamış düşük tehlikeside var progestan yazdı bide magnezyum.. çok korkuyorum aranızda bu ilaçları kulanan var mı geçicek mi düşük tehlikesi acaba ? 🥺
Damlacannn Leyla_Alexandra çok geçmiş olsun bende kullandım progestan şuan bebeğim 6 aylık. moralinizi yüksek tutun en ufak stres bile etkiler unutmayın. yiyecek ekmeği varsa gelecek annesi :)
Dmlakkayaa Leyla_Alexandra benim de 9. Haftamda olmuştu şu an 13. Haftadayım hala kullanıyorum kanama alanı yok oldu hiçbir sıkıntı Yok içini ferah tut yat dinlen ağır iş yapma
Deletedmom0048 Leyla_Alexandra ben de kullanmıştım kendinizi fazla yormayın istirahat edin bişey olmaz Allah’ın izniyle
[silindi] Leyla_Alexandra ben 9 ay boyunca öyleydim kanamalı sakin ol ağır iş yapma boyuna yat dinlen allah kısmetini vermişse her şekilde olur korkmayın yeter ilaçları kullanın geçecek allığın izni ile
Leyla_Alexandra Peki ya 5 haftada sadece kese oluşmuş olması normal mı 2 hafta sonra yine gicem bebek ozaman oluşur dedi ana yine de korkuyorum
CicekGirayBysl Leyla_Alexandra normal canım korkma bende aynını yaşadım. İlk üç ay progestan kullandım lavabo ihtiyacı dışında neredeyse hiç kalkmadım. Şuan 33 haftalığız çok şükür. Yiyecek ekmeği varsa alacak nefesi varsa rabbim bi şekilde bize bağışlıyor üzülüp yıpratma kendini dinlen ve stressiz zamanlar geçir
Yasmncm Leyla_Alexandra bende de 6. Hafta olmustu canım o zaman sadece kese gozukuyordu 5 gun sonra da bebek gozuktu progestanı kullan korkma canım yat dinlen surekli
derinmilatuncay Hemen hemen hepimiz yaşadık.bu işin çaresi dinlenmek.yukarılara uzanma bol bol dinlen yorulma ani hareketler yapma.
Leyla_Alexandra [silindi] evet cuma günü gittim lekelenmeyi görünce hemen gittim şimdilik herşey normal gözüküyor dedi ama iyiki gelmişin çünkü düşükle sonuçlanabilir eğer önlem almasak dedi doktor .. üzülmemeye çalışıyorum ama korkuyorum açıkçası😔
[silindi] Leyla_Alexandra eğer böyle düşünürsen kötüyü çağırırsın sakin bırak kendini lütfen dinlenmeye bak uzun uzun ağır iş yapma dua et bol bol
Babekk Leyla_Alexandra Ben kullanıyorum erken doğum.riskim olduğu için ikisini de. Araştırdığımda progestan aşırı derecede bebeğin haftasını ilerlemesine yardımcı oluyor çok etkili
Beyazlale Leyla_Alexandra canim benimde düşük riskim vardi iki dusugum vardi onceden de progestan ilk haftalardan beri kullaniyorum ve ayrica iğnesinide kullaniyorum cok etkili bi ilac dinlen istorahat cok onemli basindan beri bende sürekli yatiyorum sadece yemege ve toalete kalkiyordum gerci hala oyle sayilir cok az hareketim var suan 28+4 deyim canim