Mahbuss Sohretkural 2 Haziran beklenen 29 haziran yani yarın 😀 ama ben çok ümitsizim çünkü karnım ağrımaya başladı bugün
Slmmrb Doktor üçüz olabilir deyince vazgeçtik 😂😂 Bir dahaki ay denicez inşallah. Ama doktor diyene kdr bişeyler olduysa tek, ikiz, üçüz onu bilemem 😂😂 temmuz ortası ortaya çıkacak :)
ecemtmr Sohretkural hiç bir belırtım yok kuzum artık belırtı aramayı bıraktım zaten hayırlısı :) senın var mı?
Xyzqw Benim son adet tarihi 5 Haziran dün sabah dayanamadım ve test yaptım ikinci çizgi silik çıktı çok erken aslında ama test mi bozuktu acaba yarın sabah tekrar yapıcam
ecemtmr Xyzqw hayırlısı olsun ıns vardır :)erken gebelık mı normal 5 lıralık olanlardan mı yaptın canım?
TunarinAnnesi Benim son Adet 23 haziran ama qaliba erken yumurtlama yaşiyorum bu ay yada /kez yumurtlama olucak 🐣🙈İnşAllah başaririz hepimiz bu ANNE OLMAYI ☺️🙏
DiplomaliEvHanimi TunarinAnnesi 22haziranda benim canim. Gecen ay 19hazirani bekleyenler arak beklemistik. Hadi hayirlisiyla temmuza ins. Bendede beyaz akinti basladi
Mahbuss Sohretkural zannetmiyorum ama bakalım ümitte yok zaten pek benim adet zamanlarımda çok belirtili geçiyor zaten anca midem bulanirsa kesin hamileyim derim bundan sonra 😀