Eşimle sabah bir az tartıştık, alakasız bi konuydu sonra kadın gibi gitmiş yatmış yatağa. Bende bi saat geçince konuşuyum dedim gülüyordu, bi anda kalktı diyo ki SEN BENİM HİÇ Bİ ZAMAN OLAMIYCAKSIN dedi. Anlayamafım. Gittim sordum tekrar, tekrarladı. Sonra bi sürü laf etti, ağladım çünkü kaldıramadım. Sonra eşim sen kendinden başkasın düşünmüyorsun çocuklara zarar veriyorsun ağlayarak diye beter ezmeye başladı. Biliyodum çünkü beni aldatığını, konuyu açınca kendini savunmaya başlayıp beni kötülemeye başladı. Sonra da utanmadan benimle hasteneye gitti yolda ve ordakenni o kadar iyi birisi olarak göstermeye çalıştı çünkü iki yüzlüydü. Eve kadar geldi özürdilerim dedi ve ben işe bi vurayım gelcem diye gitti iki saat sonra aradım NE İSTİYORSUN dedi. Anladım ki metresin yanında, ses tonu değişiyor bana kötü konuşmaya başlıyor. Ağladım gene adam sa Umurumda değil diye tel kapattı. Böyle bi şeytan kocalardan iki yüzlülerden Allah korudun diyorum. Karnımdaki çocuklara saygı duymayan önemlisi hamile bi kadına saygı duymayan bi adam olmayana bende adam demiyorum. Böyle başladı benim günüm nasıl bitecek bilmiyorum. Sadece çok pişmanım.