Ya arkadaslar hepinize Allah kolaylik versin sicaklarda cok zorlanyoruz artik bende bi sorn daha var zaten cok su iciyorum tuvalete gidiyorm tam yapyorm sanki bisey inyo kapatiyo kesiliyo yada birden bisey kalkiyo yapiyorum anlatabildmmi bilmyorm.ama bebek sanki eliyle falan idrar torbama baski yapiyo ondanmidr bu