BirVeraAnnesi35 Serce evett hissediyorum değişik de bir duygu anlatılamıyor ama eşimde hissetsin istiyorum daha okadar güçlü değiliz galibaa😂
Ps15 Serce Önceden kıpırtı gibi hafif hissediyordum birkaç gündür nadir de olsa dışardan hissediliyor, eşim de elini koyunca hissetti😄
Serce BirVeraAnnesi35 valla ben daha ayırt edemiyorum ya acaba bebek mi hareketleri mi bağırsak hareketlerimi sjjsjsjsjsjsjjs
BirVeraAnnesi35 Serce ilk başta bende hep gaz diyordum ama bebeğin hareketini hissettiğin an anlıyorsun öncekiler hakikaten gaz veya kas seyirmesiymiş bebişimi hissedince o farkı anladım 😊😊 sende yakında hissedersin canm ben baya ağlamıştım ilk hissettiğim de
Merveyman Merhaba kızlar ben 17.haftada başladım hissetmeye oğlumu şimdi 21+2haftalığız uzandığımda pıt pıt vuruşlarımızda artık belli oluyor çok şükür 👶🏼💙 19.haftada en son doktora gitmiştim boyu 20cm kilosu 330gramdı kısmetse ismini KIVANÇ koyucaz 🤰🏼👶🏼💙🥰
Serce Merveyman çok güzel ya benim de kızım olacak inşallah isim daha net belli bişey yok 😅 Rabbim hepimizin çocuklarını sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ☺️♥️
Svgcn Bende 18+6 haftalığım. 1 haftadır net hissetmeye başladım. Çok güzel bir duyguymuş. Şimdilik güzel geçiyor fakat sıcaklar çok bunaltıyor. Burnum kupkuru gibi geliyor. Nasipse bizde 9 temmuzda gideceğiz kontrole
Ps15 Serce Ben de çok hafif bir dönme gibi hissediyordum geçen hafta birkaç gündür net hissetmeye başladım 20+3😄 Yakındır senin de hissetmen😄