Kizlaaaaar umarim bi bilen vardir 🙈
35 haftalik hemen hemen 36 haftalik hamileyim ve bugün saglik ocaganda idrar tahlili yaptirdim ve enfeksiyon cikti, ama yüksek heralde ve bu iltihap da erken
dogum riski yaratirmis 😒 sali günü hasteneye gitcem simdi bi Iki kere yasadim yüksek enfeksion yani ilthap Vardi daha dogrusu ve Antibiotik verdiler kulandiydim gecti ozaman 20 haftadaydim simdi son ayimda ilac kulanmak pek istemiyorum..zaten
sevmiyorum bir de bebek olunca icimde.. ne biliym nasil olcak.. yasayan var mi Böyle son ayindaa?