Benim çok zor oldu tam 5 kere girdi ebe. Bakmak istediği yer benim çok yukardaymış zor gördüm dedi. Resmen travma yaşadım. İlk girişte kasmadım kendimi bi seferde bitecek sandım 2-3-4 dedikçe ben ağlamaya başladım. Tabi bu bana özel bişey yukarda olması. Aynı ebe başka arkadaşıma 5 saniyede bakmış ve hiç acımamış. Benim çok canım yandı çok ağladım. Normal Doğum yapamıcam diye eve geldim bi daha ağladım