Bendede çok açık yeşil gibi oluyordu. Doktora sordum, kaşıntı koku var mı dedi. Kaşıntı koku yok dedim. Kaşıntı olsaydı fitil vericekti ama hamilelikte akıntının çoğalması renk değiştirmesi normal dedi . Bişey vermedi. Bol su iç dedi. Zaten o kadarda kalmadı bol bol su içiyorum. ( yeşilimsi olmadan öncede açık sarı kremsi gibi bişeydi koku vardı geçti yani tahlil vs hiç bişeyde ters bişey çıkmadı, bence korkulacak bişey yok ) korkma 🤓 imkanın olduğu ilk anda doktora gider yinede sorarsın 😊