Karın büyüdü zayıf olduğum için belli oluyor baya, artık ellerini uzatarak gelip dokunuyor insanlar.. Oğlumuz olacak inşallah. Dün akşam biraz kahverengi akıntı şeklinde lekelenmem oldu o yüzden biraz modum hafif dalgalı, ama ben gayet normal hayatıma devam edip eğilip kalkıp yoruluyorum herkesin yapma demesine rağmen. Çünkü hamilelik bu hastalık değil diye özel muamele istemek veya görmek istemedim. Şimdi korktum tabi akıntıyı görünce bugün iş yerinde ayak uzatma ve çok gerekmedikçe kalmama modundayım. Aman diyim dinlenin.. Bir de havuza girdim son 3 gündür ondan mı oldu acaba diye düşünmeden edemiyorum. Doktorum korkma ama takip edelim dedi, bebiş de çok şükür bugün hiç olmadığı kadar kıpır kıpır, belki de daha önce hiç bu kadar dinlemediğim için fark etmemiştim ama 10 gün sonraki randevum iple çekiyorum.. Umarım hepimiz yavrularımıza sağlıkla kavuşur sağlıkla büyütürüz 🙏