Sera00 pardon Salı günü yaptırmıştım okadar kalablıktıki okada röok kişi vardıki herkese aynı güne aynı saate vermişler bir giren zaten yarım saat çıkmıyor 1 de gittik 5 buçukta çıktık hastaneden düşün. Koray mı korhan mi ne o doktor baktı bana ya çok korktum bakarken okadar bastırdıki karnıma çok canım yandım birşey olucak sandım ama birşey olmaz dedi 20 dk falan sürdü benim bebeğin görüntüsünü vermiyorlar hiç. Herşey normal çıktı çok şükür ve artık bu bölüme gelmenize gerek yok riskiniz kalmadı dedi daha 22+3 teyim 🤷🏻♀️