havva_clk41 Hanımlar nasılsınız ne durumdasınız gittiniz mi doktor kontrolüne bu haftalarda ne diyorlar
Hilayse havva_clk41 38+3 üm acilmam başlamış sancilarimda çıkıyor bu hafta gelebilir dedi doktorum 🙈🙈 sabah nişanım geldi şuan sancim yok bekliyorum hareket yapıyorum 🤗
Meryemgunduztoptas havva_clk41 bugün 39+0 olduk nst de sancım çıkıyor düzenli ve 80 e kadar vurdu ama ben hissetmiyorum açıklık yok bebek inmemiş dedi dün doktor nolacak bilmiyorum 😒😞 sadece bebeğin sertleşme leri oluyor o kadar
Sitionline havva_clk41 yarın kontrolüm var 39+5 olduk ama hala bir belirti Yok kanala da inmedi Bebiş gelmezse suni sancı dedi doktor ama ben beklemeyi düşünüyorum biraz daha
ErenArden Serpilysr serpil hanım doğum yaptınız sanırımm nasıl geçti memnun kaldınız mı neden sezeryan oldunuz :)
Tuhar Yarın kontrolüm var 39. haftaya girdim, heyecan sardı şimdiden.Yarın doktorum çatı muayenesi yapacak.Ara sıra yalancı sancılar giriyor ama başka bir doğum belirtim yok henüz.Umarım suni almadan doğrurum
havva_clk41 Tuhar benimde ara sıra sancılarım gidip geliyor bende inşallah sağlıklı bir dopum yaparsın 😊
yigitalptb Hilayse ne güzel ya tam da benim istediğim 😊 37.yim ben de. 38'i bitirsem yeter. 41 falan yazanların Allah yardımcısı olsun. Kilosunu mu aştı, kakasını mı yaptı stres artar uzadıkça. Allah sağlıkla kavuştursun.
Hilayse havva_clk41 akıntıya göre çok daha kıvamlı bende kahverengimsi oldu ama genelde kırmızımsı oluyormuş mukus gibi kıvamlı ve yoğun
Meryemgunduztoptas havva_clk41 hiç bilmiyorum nasıl olacak ama ağrı eşiğin yüksek diyorlar hayırlısıyla gelsin de
Hiratrkd havva_clk41 dun gttım 39. Haftamdaym 8 temmuz dogum tarıhı bu hafta ıcınde kendılıgınden gelmezse sanırım sunıyle alcaklar o gun bnde kendı sancım gelsın ıstıyorum bol bol yuruyorum ılık dus alıyorum çömel kalk yapıyorum suanlık yanlızca kasılmalar var 😔
Seeydanur 39+6 olduk pazartesi doktorum yatış verdi suni sancı verecekler onlada gelmezse sezeryana alacaklar benim ne sancım var ne de nişanım geldi bugün kontrolde alttan muayene yaptı doğumu tetiklesin diye kanamam oldu korkma doğumu tetiklemek için yaptım belki pazartesini de beklemezsin dedi