Cankusssssss Ebrumami canim civilden aldım koltukaltindan olculenden memnunum ayrıca temassız da aldım
Zuhresule Ebrumami ben kulaktan ölçeni kullanıyorum canım memnunum. Önceki ölçüleri de hafızada tutuyor
tazeanneck Ebrumami ben braun aldım yorumlara bakarak herkes çok memnundu üründe güzel kaliteli gözüküyor daha kullanmak nasip olmadı
Tamam Ebrumami eşim çok araştırdıktan sonra bunu aldı.Sanırım en büyük bedeni ateşi ölçmeden önce odayı ölçmene gerek yokmuş.yanlış ölçmede çok azmış
Minifasulye Ebrumami 4 senedir kullanıyorum çok memnunum. Ateşini oda socaklığını banyo suyunu sütünü bile ölçtüm.