Nisansimge 31 haftalığım ve bu hafta orduya yeleşiyorum ama hala bi doktorum yok bilen giden varsa lütfen yardımcı olun iyi ilgili bi doktor ve hastaneye ihtiyacım var özelde olsun istiyorum yardımcı olursanız sevinirim
Lamelif Nisansimge 31. Haftadayım bende Ordu Medikalpark Sema Ağar Sezgin doktorum çok memnumum ikinci bebeğim ilkini de onda doğum yaptım
MelekAnnesi52 Nisansimge bende Ankara'dan gelicem doğuma 😊 Tuğba hanım Sevgi Hastanesi'nde ordudayken görüşmüştük burdan da iletişime geçtiğimiz de çok ilgilendi sağolsun 36+4 üm orda yapıcam doğumu mu 😄
Nisansimge Lamelif evimde medical parka çok yakın aslında olabilir teşekkür ederim peki hastanede doğuma eşleri alıyorlar mi bilginiz var mı
Nisansimge MelekAnnesi52 ordu için sordurmuştum 2400 denildi epidural normal doğum 3500 fiyat değişmiyo dedi oyak üyeliği olanlara %20inrimle 1800e geliyormuş
MelekAnnesi52 Nisansimge bizim oyak üyeliğimiz var canım ama Oyak indirimi sevgi Hastanesi'nde de var muayene de ameliyatta falan Medical aşırı pahalı 😌
MelekAnnesi52 Nisansimge canım ya tüm fiyatları aldık ama Mart gibi almıştık inan aklımda net yok normal 1200 gibiydi yanlış hatırlamıyorsam ben sezaryen Olcam 1500 dü sanırım oda muayene 95 TL idi Oyak indiriminle 79 liraya iniyodu 🙂
Nisansimge MelekAnnesi52 bizimdr var oyak indirimi vala canım şuan paradan ziyade rahat edebileceğim sıkıntısız bi doğum istiyorum yenidoğan yoğun bakımı falan iyi olan
Nisansimge MelekAnnesi52 bizimdr var oyak indirimi vala canım şuan paradan ziyade rahat edebileceğim sıkıntısız bi doğum istiyorum yenidoğan yoğun bakımı falan iyi olan
MelekAnnesi52 Nisansimge yani tabi ki rahatlık da önemli 😄 ordudaki çoğunluk sevgi Hastanesi'nde doğum yapıyor ama daha kadın doğum üzerine
Lamelif MelekAnnesi52 Nisansimge ben sevgi hastanesinden memnun kalmadım hiç bina basık ve küçük muayeneye gidince koridorda bunalıyorum içime fenalık giriyor. Ayrıca orda 3 başarısız aşılama deneyimim var belki de o yüzden o hastaneyi hiç sevmiyorum
MelekAnnesi52 Lamelif doğrudur 🙂 ikisinde de ameliyat olmadim ilk doğumum olacak ama İlk doğumunu Medical de yapıp Medical den sevgiye gelen arkadaşlarım da oldu 😄 sevgide memnun olan arkadaşlarım da epey bi var bakalım yaşayıp göreceğiz 🤗