Asderty canım sürekli buradaki hastane çantası postlarını takip ettim eksiklerimi öyle buldum tek bir postta göre hazırlarsan eksiklerin oluyor hemde biraz kişisel mesela çoğu pijama 2 tane koyuyor ben tesettürlüyüm normalde de çok terlerim o yüzden Doğumdan sonra da rahat etmek için pijama 3 tane falan koydum ekstra olarak peçete kirlileri koymak için poşet hastane çıkışında giyebileceğim rahat kıyafet şal vb şeyler