Handee90 kesinlikle gecelik..ben sezeryan doğum yaptım ebeler sürekli alttan kanamamı kontrol ettiler gecelikle çok kolay oldu..ayrıca ilk gün vc ye gitmek eğilmek kalkmak çok zor oluyor o yüzden gecelik kurtarıcım oldu ayrıca dikiş yerime de gelmediği için rahat ettim