ecemtmr kelebek12345 ben c life almıstım canım subatta bır adet ama pek faydasını goremedım duzenlıde kullandım bır problemım yoktu esımınde benımde etkısı olur belkı dıye almıstım :)
Anneolmak38 kelebek12345 Canım bende c life kullandım diğer ay kullandım adetim bi gün gecikti arkasına adet oldum Bu ayda kalan macunu kullandım sadece 6gün bakalım nolcak
Minedy kelebek12345 instagramda macunhane sayfasından eşim ve kendim için almıştım. Bir bakmanı tavsiye ederim. O ay gebe kalmıştım çünkü. 🌸
Mutluana kelebek12345 pardon hiçbir fikrim yok😊 ama öyle şeyleri doktor bilgisi duşunda kullanmamak lazım
Nurcan290 @kelebek12345 bende c life macunu kullandım ilk denemem ve sonucunu bekliyorum insallah işe yaramıştır
Oryon Ben de c life kullanıyorum benim prolaktin değerim yüksek onun için kullanıyorum bu ayda hamile kalmazsam eşimi bir doktora görünmeye ikna etmem gerek
Feroo Bende c life kullanıyorum 3 kutu aldım polikistik over var bende adetlerim düzensizdi ilaçsız olamıyordum macun sayesinde adetim düzeldi ve rahim duvarım kalındı doktora gittiğimde incelmiş dedi ben herkese c life tavsiye ediyorum
Kubratnc Anneolmak38 mrb canm hamile kaldın mı inşallah kalmissndr bende bugün başladım inşallah pozitif sonuç alirum