Canım Allahım yardımcın olsun benimde ilk hamileligimde oldu aynısı bebek ve kese oluştu ama kalp atışını duyamadık sağlıksız gebelik olduğu için vücut bebeği kabul etmemiş 8 haftalıkken kürtaj oldum ama sakın üzme kendini bak ben kürtajdan 3 ay sonra hiç beklemedigim şekilde hamile olduğumu öğrendim zaten doktorum 3 ay korunmamı söylemişti ben ne olur ne olmaz diye 4-5 ay beklemeyi düşünüyordum ama rabbim nasip etti 🙏 rabbim inşallah en kısa zamanda sağlıklı sihatli sana da nasip eder insallah 🤲üzme kendini 😔