Bu zamana kadar yazılanlarda başından beri karınları aşağıda olan kadınları okumuştum. Yapısal olduğunu ve bir sorun olmadığını biliyorum. Ama benim top gibiydi karnım birdenbire göbek deliğimin altından ileri doğru uzadı. Ablam dün sabah gördü karnın az aşağı mı inmiş dedi. O andan beri sürekli karnıma bakıyorum. İndi mi erken doğum mu olacak diye endişeleniyorum 🥺 salı günü kontrolüm fikir verin nolur