Mrvttk bek ben 2 dogumumu da sezaryen yaptım genel anestezili, herşeyin olup bitmesi en fazla yarım saat, kendıme geldıgım gibide yürüdüm hıc sıkıntı yaşamadım, ama tabı bu kişiden kişiyede değişir, saglıgın hangine elverişliyse onu yapmalısın. Sonucta bı bebek dunyaya getırıyoruz bıraz agrı sızı normal ama inan korkulacak kadar değil👍🏻 hem sezaryen artık eskısı kadar zor değil diyorlar eskiden kum torbaları vs varmıs agırlık koyarlarmış, artık cok gelişmiş herşey. Sen dua et bol bol korktukca daha kötü olursun 👍🏻 Sağlıkla kavus bebegıne 🙏🏻