Etkinmhmt Kızlar 29 haftaligim ve bazı zamanlar diş etim çok sızlıyor sizde de öyle oluyor mu olup yasadiysaniz neler yaptınız?
Rknvlkn Etkinmhmt şuan çektiğim acı ne yapsan boş 30 haftalık olucam bu 3. tekrar edişi herşeyi denedim sadece beklemen gerekiyor kendiliğinden geçiyo bir kaç güne
Ftmemne İlk önce güzelce sert fırçalayın kanasın aksın. Sonra birgün karbonat ile bir gün tuzlu su ile gargara yapın. Ben çok çektim diş etinden hamileliğimde. Diş taşlarımıda Tem izlettim rahat ettim