Chanelmom Merhaba arkadaşlar. 39+3. Oğlumun gelme niyeti yok. Yarın kontrolümüz var ve ben endişe etmeye başladım. Yani suyum gelmezse, hangi yöntemle gelmesi sağlanıyor? Suni sancı verilir tamam ama su nasıl patlatılıyor? Bilgisi olan var mı?
momof3 Chanelmom İlk önce su da gelebilir nişan da gelebilir sancı da...Sıralaması yok.Benim Doğumdan 2 gün önce nişanım gelmişti suyum hiç gelmedi sancılarım başladı Ertesi gün hastaneye gittim yatışım yapıldı.Suni sancı ile desteklendi sancılarım daha hızlı ilerledi.Kaç cm olduğunu hatırlamıyorum ama belli bi açıklığa ulaşınca suyumu oradaki ebe patlatmıştı öyle acılı bi işlem de değil...
Serpilysr Chanelmom bende 39+4 um.bebegimin gelmeye niyeti yok.ne sancim var ne agrim yarin kontrolüm var sezaryan gunu vericek
Xaleyeren Chanelmom benimkini ebe patlattı hiç hissetmedim ilk önce çatala yatırdı açıklığıma baktı sonra tamam suyunu patlatalım dedi elinde beyaz ince ucu sivri bi çubuk vardı sakın korkma dedi acımayacak dedi inan hiç hissetmiyorsun sonra bi baktım su gelmeye başladı kendiliğindende patlıyor ebede patlatıyor korkacak bişey yok
Efsuni Canım ilk suyunun değil sancinin gelmesi bekleniyor su gelirse açılma olmazsa suni sanci veriliyor sonra yine olmazsa sezaryan aliniyor sadece belli bir saate kadar bekleyebiliyorlar çünkü su bebeği enfeksiyona karşı koruyor bu yüzden suyu gelmeyip açılması olan kadınlarda bile son 3 4 cm açıklık kala patlatiliyor su
Chanelmom Efsuni ne sancı var ne bişey🙈 geçen gün tek bölgede 20 dk ağrım oldu yürümekte zorlandım o kdr
Esuyum38 Chanelmom hissetmezsin bile canım onu merak etme çok ince bişey çünkü inşallah herşey normal seyrinde olur bunlara gerek kalmaz