Muallimehanim Nzmmerve Kaçıncı haftada oldunuz? Ve sonrası nasıl geçti? Baş ağrısı vs oldu mu? 🙊🙊 Çok soru sordum🙈😂
Nzmmerve Muallimehanim 37+5 haftalık ken Doğum yaptım ve ağrı hiç olmadı ve ilk gün acaba beni normal mi doğurttular diye şüphede kaldım ne iz vardı ne ağrı 😂benim migrenim var doğumum 22 Haziran’da olmuştu hiç başım ağrımadı
Slinn Nzmmerve ohhh kokteyl gibi desene 😄 ben onları ayrı ayrı duydum da bir arada duymamıştım güzelmiş 😋