Serdogrul evet yaptım ben oğlumda sorun olmadı ama benimki de 3150 doğdu , 2750 hastaneden çıktık. Benim ikinci bebeğim için kaydoldum buraya ama onuda 3 hafta olacak kaybettim 10 haftalık. Bundada ölçümlere başladım 7.haftada şeker için. Açlığım bozulmuştu ama tokluğum iyiydi. Geçen sefer çok dikkat ettim istisnasız uydum ama sabahları kontrol edilemiyordu hep yükaelttik ins dozunu. Toplamda 10 kilo aldım bunun 5 i gereksizdi şekerden kaynaklıydı.