HazelSeren Kızlar göbek deliğinin üzerinde bellı olmaya başlarsa erkek altında bellı olmaya başlarsa kız dıyolar bu duruma uyan var mı acaba ?😊
Eminehmc HazelSeren Benim ilk oğlumda baya koyu renk bi çizgi vardı hem altta hem üstte ama bu oğlumda 26+4 oldum daha hiç çizgi yok bu saatten sonra da olmaz diye düşünüyorum 😊
Merveplnc Eminehmc benimde 28+2 canım bende de çizgi çıkmadı kızım olucak inşallah . Neden çıkıyor ya da neden çıkmıyor acaba
Sedef-345 HazelSeren benim hem altta hem üstte çizgi var ne zaman başta hangisi çıktı hatırlamıyorum . Cinsiyetimiz erkek bu arada
Eminehmc Merveplnc Hiç bilmiyorum ki bende canım ilk oğlumda dediğim gibi ilk haftalara çıktı hemen bunda 26 oldum hala çıkmadı nedenini bende çok merk ediyorum 😊