Çatı muayenesi zor oldu mu kızlar. Ebe bana tam 5 kez girdi. Görmek istediği yer benim yukardaymış çok zor gördüm dedi normalde bir seferde girerim 5 saniye sürer senin çok zor oldu dedi. Tabi ilk girişte sakinliğimi korumaya çalıştım 2-3 derken ağlamaya başladım çok acı çektim travma yaşadım resmen eve geldim halen ağlıyorum acı geçti ama ben nasıl normal Doğum yapıcam diye ağlıyorum.