Zeyzeynep benim 20.de ayrıntılı ultrasonda tespit edildi. Doktor takip etti 32.ye kadar. 32'den sonra normal seviyeye düştü. Ne kadar fazla o önemli. Bana sınırın biraz üzerinde demişti. Çok çok fazla ise erken su boşalmasını engellemek için çekiyorlarmış suyu. Çok fazla değilse bir şey yapmıyorlar. Şeker yoksa yapısaldır.