30.haftamda kontrolümde doktorum 1 kilo 250 grm demişti 33 haftalık olacam haftaya kontrolüm var ve çevremdekiler çok zayıfmış doğduğunda küveze alırlar diyerek psikolojim bozuldu hergün bir litre süt, her sabah 2 şer haşlama yumurta et balık ne varsa seveyim sevmeyim yiyorum almışmıdır kilo çok merak ediyorum 😔doktorum doğuma kadar üç buçuk olur korkma sen dedi ama etraf beni yordu 😔