irimm KıZlar 36+2 deyim bebeğime dokununca neresi neresi hiç anlamıyorum tekme mi, dirsek mi popo mu sırt mı? Sadece hıçkırıktan başının yerini anlıyorum. Siz neresi neresi anlıyor musunuz. 😂 birde başaşağı dönmüştü tekrar yukarı dönerse diye korkuyorum
Pregnantmom irimm valla bende anlamiyorum bir tek başı aşagida onu biliyorum ama kimisi ay poposu yok bak ayagi falan diyor ama ben hic anlayamadim🤭
Canoglumbenm irimm 😂😂 ben elini ve ayağını ayırt edebiliyorum sadece. Ayağıyla vurduğu zaman sert hissediyorum. Eliyle dokunduğu zaman da yumuşak bir şekilde dokunuyor. Bu şekilde ayırıyorum bunu. Ama diğer yerlerini pek anlamıyorum 🙈
Pnrarvn irimm bende hiç anlamıyorum 34 üm 3 gün arayla ultrasona girdim birinde kafası solda ayakları sağda yan yatıyordu şimdi ayakları doğum kanalında kafası sağda yatıyor her an değişebiliyorlae
irimm Canoglumbenm bir de sanki böyle nefes nefese kalmış gibi tıp tıp ayıyor göbeğim seyriyor siz de de oluyor mu