Beyazlale hafta hesabıyla olmuyor mantıken zaten 4 hafta 28 gün yaptkğı için hep 2 gün eksik gitmiş oluyorsunuz o yüzden de ileri haftalarda kafa karısıyor kaç günlük olduğunuza bakıp 30 a bölün kafanız karışmaz 😉 bu arada sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 🙏