Eliiiiiiffffffffff2626 Öncelikle hayırlı cumalar ben size birşey sormak istiyorum ben kasık ağrısı çekiyorum bu normal midir? İlk defa hamileyim 🤗 ve daha dün öğrendim çok mutluyum şimdiden teşekkür ederim
Saniyee Eliiiiiiffffffffff2626 çok normal. Adet olacakmşsın gibi ağrılar oluyor benim 10 haftaya kadar devam etti sonra azalarak bitti
Nesli1607 Eliiiiiiffffffffff2626 çok normal canım benimde ilk hamileliğim sayılır ilk kimyasal gebelik geçirdim iki ay sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim biz 16 olduk çok şükür ve halen sancılarımız oluyor çok şiddetli olmadığı sürece ve leke görmediğin sürece korkma ayağını yüksekte tutup yat iyi geliyor ben çok fazla çektim ama onu bile seviyor insan yani bebeğimin varlığını hissediyorum o ağrılarla 😊 Rabbim sağlıcakla kucağına Almayı nasip etsin 😊
Ilknur_emin Eliiiiiiffffffffff2626 benimde ilk hamileligim aynı haftalardayız nerdeyse normal tatlım ben doktoruma sormuştum
Seda5892 Eliiiiiiffffffffff2626 evet canım doktoruma sormuştum normal şiddetli olmadığı sürece demişti tutunmaya çalışıyormuş annesi
Eliiiiiiffffffffff2626 Hepinizden Allah razı olsun çok teşekkür ederim Rabbim hayırlı evlat nasip etsin 🤗🤗🤗