37+3 haftalık hamileyim dün kontrolüm vardı ara ara hafif adet ağrısı gibi çekerdim son 2 haftadır işte bebeğimin kilosu 3500 artık doğsun diye hep sıcak su duş alırdım belime yapardım günde 3-4 kez demek işe yaramış🙈😂 dün nstye girdim doktorum sende baya sancı gözüküyor dedi ama bende hissetmiyorum bi de alttan muayene edelim dedi 3 cm açıklık var dedi korktum annem sen hep sıcak sudan oldu yapma ne zaman gelecekse gelsin bebeği strese sokuyorsun dedi bi zararı var mı çok erken de değil aslında😮